Webstek Digital Agency

Inzicht in de case van

LenMatec Group

Black_spot
Zeg eens

Wie?

We kwamen met de LenMatec Group in contact voor een nieuwe website op maat. Meteen werd duidelijk dat het bedrijf een nieuwe koers wou varen. Na een strategiesessie werd snel opnieuw gesproken over de toekomstperspectieven van het bedrijf.

Vrijwel meteen werd er besloten om het bedrijf te segmenteren in diverse takken. Hierbij is gekozen om elk segment online voor te stellen via een individueel merk. Voor de LenMatec Group is een globale stijl ontwikkeld waarbij 3 logo’s in eenzelfde stijl werden ontwikkeld.

Voor de producten van het bedrijf heeft het bedrijf een nieuw merk leven ingeblazen. Sygma Machines is een merk dat losstaat van de LenMatec Groep. Daar hoort natuurlijk een aparte look & feel bij.

Zeg eens

Wat?

  • 4 logo’s op maat, waarvan één geregistreerd merk.
  • 4 websites (2 projecten live) in 3 talen.
  • 3 brochures in 3 talen.
  • Visitekaartjes en briefpapier.
Zeg eens

Hoe?

LOGO
Een zeer belangrijk onderdeel van hun oude logo dat absoluut terug moest komen was de swoosh. Waarom?  Ooit heeft Nike een rechtszaak opgestart tegen LenMatec omdat de swoosh te hard overeenkwam. Nike kreeg ongelijk. Sindsdien is deze swoosh dé gespreksstof bij het logo van de LenMatec Group.

WEBSITE
Met de insteek om professionele, dynamische én conversiegerichte websites te bouwen werd er gekozen om voor de websites van LenMatec Group dezelfde look & feel te gebruiken. De websites werden in 3 talen opgeleverd.

BROCHURE
Bij een professionele communicatie hoort natuurlijk ook design en drukwerk van professionele kwaliteit. Voor LenMatec Industrial Services mochten we een uitgebreide brochure maken in 3 talen. We hebben hier initieel de inspiratie gehaald bij de vorige, verouderde folder van LenMatec Industrial Services. Uiteindelijk kwam er een strakke, moderne en professionele brochure tot stand.

 

VISITEKAARTJE EN BRIEFPAPIER
Bij de visitekaartjes voor LenMatec Group werd er ook gekozen voor een strak en sterk ontwerp. De kleuren van het logo springen subtiel in het oog. De kaartjes werden gepersonaliseerd voor elke werknemer.

Gepersonaliseerd briefpapier is een belangrijk onderdeel bij een professionele bedrijfsvoering. Daarom hebben we voor LenMatec Group een template ontworpen die ze bij de alledaagse communicatie kunnen toepassen.

 

Black_spot
De feiten

Onze impact.

0 *

Websites

0 *

Logo's op maat

0 +

Brochures in 3 talen

In COVID-19 tijden werd dit project geheel remote opgeleverd. De gebruikelijke oplevering werd uitgesteld, maar het heeft ons niet weerhouden om het project binnen de afgesproken tijdspanne af te ronden. Ga jij ook ‘ns een kijkje nemen op de webstekken van LenMatec Group?