Webstek

Inzicht in de case van

Expiria

Expiria website
Black_spot
Zeg eens

Wie?

Expiria is gespecialiseerd in het optimaliseren van de customer experience van organisaties. Aandacht hebben voor customer experience zorgt voor een optimale klantbeleving.

Sabine Vermuyten, bezieler van Expiria, is specialiste op gebied van customer experience management en helpt KMO’s in het optimaliseren van de klantbeleving.

Zeg eens

Wat?

Na een mindere ervaring met een ander marketingbureau kwam Sabine bij ons terecht. Na een intakegesprek kregen we de opdracht om een nieuwe, geoptimaliseerde website te maken.

Zeg eens

Hoe?

Aangezien Expiria al redelijk wat tijd had verloren bij de vorige partner werd het snel duidelijk dat het van groot belang was dat de website op korte termijn opgeleverd zou worden.

Door onze flexibele en doelgerichte aanpak wisten we dit project binnen 14 werkdagen op te leveren.

Black_spot
De feiten

Onze impact.

0

Pagina's

0 %

geoptimaliseerd

0 u

Start binnen één dag

"Ik kwam bij Webstek terecht na een mindere ervaring bij een ander bureau. Niel had heel snel door welke richting ik graag uitwilde qua stijl, dat vond ik al een belangrijk pluspunt. Hij verraste mij met een snelle terugkoppeling en een eerste voorstel, dat er al vanaf het begin veelbelovend uitzag. Niel reageerde heel snel op mijn feedback en vragen, dacht mee na hoe we bepaalde zaken konden aanpakken en bracht enkele leuke creatieve ideeën aan. Dit maakte de samenwerking allemaal heel prettig. Op hele korte tijd was mijn website klaar en het mag gezegd worden: ik ben superblij met het eindresultaat! Voor een goede, betaalbare website kan ik Webstek dus van harte aanbevelen!"
Sabine Vermuyten
Sabine Vermuyten
Expiria